SHORELINE & SPAGETTI

Hej hej

Just nu sitter jag och sjunger Shoreline med Anna Ternheim. Den är så sjukt vacker, och john skrev en gång ner en bit från den låten till mig så låten betyder mycket!

Idag har jag och mamma spelat kort. Vi spelade slav och president och poker :) s & p var ju kul med poker va fett trisst för då förlorade jag bara haha.

Lite senare idag ska vi in till stan och kolla i affärer. Så får jag se hur allt de går. Jag behöver bara komma hemifrån just nu. Det sopiga är att jag inte kan komma in i min mobil så snälla människor skriv ner era nummer så att jag kan nå er!

Nu ska jag väl sjunga vidare, kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv: :')

Du är helt underbar älskling, vet du det?! DU får MIG att må FETT bra. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du får mig alltid att skratta när jag som mest behöver det.

Och du har MÅNGA dagar kvar, vilket betyder att jag alltid kommer kunna älska dig!

<3<3<3<3

2009-02-25 @ 10:22:19
URL: http://sowhat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0