LISTAAA! :D

here it comes again...

 

Namn? Olivia Eva (Shaia) Portnoff-Klatzkow
Exakt ålder? 16
Vart bor du? Kungsholmen, Norr Mälarstrand
Bor tillsammans med? mami och papi. 
Husdjur? dammråttor?
Färg på ditt hus? gult :D
När är du född? 1992 06 15
Klass? Ettan
Vilket år tar du studenten? 2011
Något jobb? tyvärr nej
När gick du upp i morse? 06.40
Ska du sova ikväll? yes!
Duschat idag? aaaaa de va skiiit skönt!
Kramat någon idag? ja många :)
Pussat någon idag? på kinden :p
Vad har du ätit idag? oh jävlar, nu ska ni höra: frukost: yoghurt med banan och müsli, lunch: 2 cheeseburgare, en mellan cola och en mellan pommes, middag: rostbiff, paprika, lök och ris, efterätt: glass, banan, hallon, blåbär, smält marabou, tillägg: chips med dipp. Haha jag e matvrak!!!!! :D
Dagens klädsel? Leggins, bruna stövlar, jeans shorts, långt vitt linne och en vinröd kofta
Dagens smink? svart eyeliner, mascara, grön ögonskugga, guldig ögonskugga, vit ögonskugga, puder, rouge. 
Dagens sötnos ? nadine när hon provade en klänning!
Dagens roligaste? erik när han skulle läsa upp sin dikt till pernilla. 

SOCIALT

Vem kramade du senast? papi
Hur många har varit otrogna med dig? jag har varit otrogen ex antal gånger men ingen har varit otrogen mot mig (i alla fall inte vad jag vet)
Har du pojk-/flickvän? nej
Vem pratade du med i telefon senast? Mrs H :)
Vad stod det i ditt senaste sms du fick? "i love i love i love i love i love i love comviq skicka detta till 10 personer..."
Film? The Holiday!!!
Låt?  Allt med Marques Houston!!! Han e gud!!
Mat? thai och sushi
Dryck? chai latte haha
Färg? rosa som alltid ;p
Stad? måste säga new york!
Land? Grekland, Israel
Ämne i skolan? dans, bild, basgruppsmöte haha

SENASTE

Person du tänkte på?
 Emre
Gången du spydde? skit länge sen nu
Gången du grät?  typ igår för jag såg nått sorgligt på tv, asså vi bölar alltid här hemma haha
Gången du var i Göteborg? kommer inte ens ihåg :/
Gången du var i Stockholm? varje dag!! ;D
Personen som såg dig gråta? janita

ANTINGEN ELLER :

Svart eller vitt?
  vitt
Hund eller katt? hund
Tv-spel eller datorspel? datorspel
Singel eller upptagen?  mitt emellan
Hångla eller puss?  hångel haha. fan de e fulaste ordet någon kommit på!
Lunarstorm, helgon eller Playahead? har bara pa haha
Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad? haha såklart
Big Brother eller Paradise Hotel? paradise hotel!!!
Svart hår eller blont?  svart hår
Choklad eller lakrits ? choklad
Göteborg eller Stockholm? stockholm
Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt :)
Coca cola eller fanta? coca cola 
Pizza eller kebab? pizza, kebab eeeuuuuwww!!
Randigt eller prickigt? randigt
Älska eller älskas? älska
Leva eller dö? leva, men jag vet hur det är att vilja dö och därför är jag lite mitt emellan tyvärr :/ 

ANTAL

Personer du älskar?
 mina vänner och min familj just nu
Personer du hatar? haha kan inte nämna :p
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 15
Personer du verkligen saknar ? john :/
Person som har mest betyldelse just nu? just nu känns det som om jag står på mina egna ben och det är jävligt tufft kan jag säga. Jag tycker inte en människa är mogen att klara sig själv vid 16 års ålder men tydligen är det många andra som tycker det är normalt. 
 
VEM:

Vill du kyssa nu?
 om jag ska vara ärlig, kevin. 
Ska du träffa imorgon? klassen
Sjöng du senast för? tamara :) 
Spelade du tv-spel med senast? Amelie :D
Vem har du inte varit med på länge? john...
Vill du ta med på en romantisk resa nu? om jag ska vara ärlig är det john för jag känner inte att jag får så mycket uppskattning av kevin. Sorry dude...u better try harder. 
Är söt? jag haha

VAD :

Gör dig glad?
 dans!
Gör dig ledsen? john din fucker!
Vad vill du helst göra nu? det finns mycket jag vill göra, men i stunden skulle jag inte banga på att ligga på greklands sandstränder, äta fetaost och oliver och bada!
Önskar du att du slapp göra? kämpa så hårt!
Vill du ha nu? utlandsresa
Önskar du dig i födelsedagspresent? pengar typ
Längtar du till? sommaren
Tycker du om dina betyg? dom duger, men vissa kan höjas. dock har jag höjt mig grovt mycket! :D
Ångrar du i ditt liv? jag försöker att inte ånga för mycket för man lär sig av sina misstag, men det var definitivt ett misstag att tro att folk älskade mig när jag närmade mig ett förhållande. Killar ser väl helt enkelt inte på mig som ett "girlfriend material". 
Är det bästa som hänt dig? allt dåligt som hänt mig för det gjorde att jag lärde mig och blev den starka personen jag är idag. 

Hur mycket är klockan? 22.20

 

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0