JAG HATAR ALLA HJÄRTANS DAG

Jaa i alla fall idag :p

Jag har inte gjort ett piss. Asså det är typ pinsamt att ens berätta vad jag gjort, men jag kan säga en sak som slog alla rekord. Jag ringde Madde förut idag och berättade att jag hade ändrat grovt på min profil på en hemsida jag är medlem på och Madde garvade typ i 5 timmar. Sedan berättade hon det för hennes kompisar och dom fällde kommentaren: "synd att hon fortfarande har ett konto där" Haha vill ni veta vilken hemsida? :p PLAAAYYAAHEEEAAAD! :D haha fett synd!!

Jag typ satt och kollade in massa profiler på dom som är insatta i sin pa och så bestämde jag mig för att spola tillbaka tiden som när jag var liten och ägnade all tid åt kära playahead. Så om ni vill kolla in min coola profil ;p så heter jag ol-iv-ia haha. Härligt härligt! 

Om en timme kommer typ Madde hit och då ska vi förmodligen kolla på någon skit konstig film som vanligt. Vi har nämligen oturen att alltid titta på filmer som borde få en oscar i konstighet! Nu ska jag sluta babbla och lämna er ifred :p Kram!



Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

Tack! :-) ja jag är/var modell.. :-) men nu har jag "paus".

2009-02-15 @ 17:25:37
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja faktiskt!

TYvärr fanns det bara denna färgen kvar :)

2009-02-15 @ 18:49:46
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0