JAG ÄR BESVIKEN SOM FAN!

Hej hej 

Idag vaknade jag runt 1 för jag skulle möta upp Kevin i stan. Vi skulle avsluta det vi påbörjat...Så jag åkte dit och väntade ett tag. Men jag kollade på klockan och då hade jag väntat i en halv-timme. Kände att han inte va värd att vänta på så Ippa, hennes kille och hans kompis mötte mig i t-centralen och sen gick vi på stan. Kristian (ippas kille) köpte en tröja och en jacka och jag och ippa kollade på en massa skor och drömde oss bort. Asså skor kan göra en lycklig i en hel vecka haha. Det är verkligen som en drog. Om du har ett par nya skor tittar du på dom varje dag och du provar dom och visar upp dom för dina vänner. Jag har också mina skor uppradade på mitt golv så mina kompisar brukar prova dom och vi brukar drömma oss bort då också. 

Jag såg att ippa hade nya skor idag så dom ska jag låna :D Aliz kom på en bra idé att istället för att shoppa varje vecka ska vi låna varandras kläder. Vi ska typ skapa en låtsas affär och bara sukta haha :D Det är gratis också :) 

Så efter shoppingrundan mötte jag upp Madde och sedan gick vi alla och åt på en kina restaurang. Det var buffe så vi åt som grisar. Jag tror inte att jag har ätit så här mycket på länge. Helt seriöst jag har ätit grovt mycket idag: 

Frukost: yoghurt med müsli och bananer
Lunch: Pannkakor med grädde och frukt. 
Middag: 2 stora tallrikar med kina mat, sushi, och 2 stora tallrikar med efterätt
Middag 2: pannkakor med sylt, bär och grädde. 
Annat: glass när jag kom hem. 

Haha jag är galen :p 

Vi åkte sedan hem och jag och Madde satte oss i Gallerian och snackade ett tag. Sedan åkte jag hem och jag var skit deppig efter det som hände med Kevin idag så jag deppade ett tag. Tycker det var fett omoget att inte dyka upp. Som Madde sa: så betedde man sig när man var liten och gick från tjej till tjej, och eftersom att han beter sig så nu betyder det att det har tagit honom 6 år att mogna och hamna i den åldern man va i då. 

Och jag pallade inte göra något ikväll trots att jag var bjuden på sjukt många fester och hem till Madde. Ibland ska man ta det lungt också. Och det va niiice! 

Imorgon ska jag träffa min bror och vi ska dra på bio så det ska bli kul! Länge sen man var med honom, och det är synd för vi har alltid sjukt kul ihop och jag blir peppad av honom haha. love 2 u bro<3

Nu ska jag kolla tv hade jag tänkt, puss. 
 så ser jag ut nu :) klänning är från Forever 21, sedan har jag örhängen på mig i silver och grönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0