JAG ÄLSKAR MADDE! :D <3

Min kompis Madde ställer upp för mig så grymt mycket nu! Vi har aldrig riktigt varit skit tajta, eller joo kanske under khülers tiden, men just nu känner jag ändå att våran vänskap gror och blir allt större! Och hon har redan hört mig säga det idag men jag älskar verkligen den här bruden och för att hon ställer upp och är min vän i de tider då hon ska vara det. Jag vet att du har det väldigt jobbigt nu och jag hoppas att jag kan ställa upp för dig så som du gjort mig, jag finns ett samtal från dig bara så du vet och allt kommer lösa sig! Det finns ofta en utväg på saker och ting och om det är så att du skulle bryta ihop så ska du veta att jag kommer vara bredvid dig och gråta lika mycket som du :) Jag har sjukt kul med dig och du betyder guld just nu! Jag hoppas vänskapen håller ett långt tag framåt because i like u a lot girl! :D

Och här är min perversa kompis Madde Pervaz! 


"Jag är ingen Madde
Jag är "The" Madde."

Haha så typiskt dig :p 



Kommentarer
Postat av: Pasky

ojj vad det var längesen ja såg er, saknar? JAAA! :D

2009-03-04 @ 19:45:21
URL: http://pasky.blogg.se/
Postat av: olivia

Pasky: jaaa de va fett länge sen! jag skulle vilja träffa dig för att se hur du ser ut nuförtiden :) miss u too!

2009-03-04 @ 19:58:29
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0