HEJ JAG HETER OLIVIA OCH SNART DÖR JAG.

Hej bloggen. 

Ibland är det skönt att ha blogg. Typ när man är sjuk och är hemma för då har man nått att göra. Som nu. 
Jag är helt sjuk :( Men idag har jag i alla fall hunnit med att plugga lite. Så det är jag stolt över. 

Annars har jag typ ägnat min tid idag till att kolla på barbie och hennes vänner, kollat talk-showes, pluggat och aa degat typ. 

Istället för att skriva ett tråkigt inlägg kan ju detta bli ett roligt inlägg. Så jag kanske ska ta en sån där lista där jag visar er vad jag tycker om och vad jag inte tycker om. Jag kommer nu döpa den till Hello & Goodbye list. 



------> Personer som hälsar på en när man mår dåligt, eller som stöttar än om något jobbigt har hänt. 

------> Pappa när han hela tiden frågar om han kan hjälpa mig med något eller om han kan gå ut för att köpa mig glass eller nått sånt. 

------> Rean som aldrig tar slut på stan :) Tjohoo den e ju grym! Ingen stress över mellandagsrean helt enkelt haha

------> Brorsan som hämtar en hemma för att sedan bjuda på chill kväll hemma hos honom. + poäng för det! 

------> Personer som tar lång tid på sig på toan på cafeer. De e sjukt äckligt + om man har brottom hem så ska man behöva vänta på någon i typ 20 minuter? De e inte en vidare rolig upplevelse. Detta hände mig för någon vecka sedan på cafe 60. Usch! 

------> isiga sjöar? Jaa vad hände med att man kunde gå på isen? Nu smälter ju bara allting bort. Jag tycker att om man ska ha en riktigt vinter ska man väl kunna gå på isen? :( 

------> Lärare som sätter flera läxor på samma dag, fett taskigt ju! Man blir ju helt stressad och det är inte så att man kommer ihåg läxorna eller proven när man pluggar i stess och det är väl meningen att man ska lära sig något?

------> 25 åringar som stöter på en och säger att dom kan skjuttsa en vart man vill, PASS! 

------> Killen som tror han är pimp. Dissar en för någon annan och helt plötsligt ser man på facebook. In a relationship, haha fett synd! 


Japp det var väl det. Nu ska jag sätta mig i soffa för min rygg värker :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0