FREDAG OCH LÖRDAG!

Hej alla goa! 

Igår efter skolan åkte jag med Amelie, Tamara, Amelies kompis och Malin till Årstaberg. Sedan gick jag och Malin av och då åkte jag tillbaka till stockholms central. Detta gjorde jag för att fördriva tiden haha, kul! sajjk. 
Så när jag va vid centralen fick jag reda på att Sofie och Sofia va på donken så då åkte jag dit och där satt vi ett tag bredvid några skit äckliga killar haha. 

Efter ett tag gick vi till kofi och då blev det en massa penga problem så ingen hade typ råd med mat haha de va galet. Men allt löste sig tillslut :) Så vi fika där ett tag och sedan gick Sofie, Sofia och Julia hem. Jag och Madde va ju bara tvugna att sitta kvar. 
Tyvärr var det inga roliga människor att ragga på så vi ringde dit lite folk och Emre + hans kusin var dom ända som pallade åka dit (a). Men inte blev jag och Madde gladare för det, speciellt inte jag då jag blev pushad till att skicka en mindre smickrande bild på mig till Emre. 

Efter ett tag stack dom och jag och Madde levde farligt igen. Men när vi räknade ut att vi hade suttit där i 4 timmar i sträck var det ju dags att pallra sig hemmåt och jag följde med madde hem :) 
Hemma hos Madde somnade jag när vi kolla på film haha vi kollade på John Tucker Must Die. Jag har aldrig sett den och jag behövde se den efter att vi tjejer tänkte köra en John Tucker en gång på glämsta (läger) haha. 

Idag kom jag hem runt 7-8 och nu ska jag kolla tv med mina päron. Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv: Vi ska köpa den idag :D

2009-02-22 @ 12:24:00
URL: http:///sowhat.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0