FLIPPAD KVÄLL, MINST SAGT!

Heeeeyyy

Igår träffade jag som sagt Madde i stan. Sedan gick vi till kofi och eftersom att kofi guy (maddes ragg) stod i kassan ville hon inte gå in så vi fick sitta ute och frysa. Men inte blev kvällen tråkig för det, nej. Det kom en massa härliga typer och började snacka med oss. Efter ett tag följde vi med några in och vi satt typ och snackade med dom till 1 ungefär. 
Men när klockan blev lite för mycket bestämde vi oss att åka hem och då skulle alla killarna ha vårat nummer också :p Så det blev att vi knappa in vårat nummer på typ allas mobiler(?) sedan gick vi mot Norrmalmstorg. 

Jag och Madde var lite lata när vi kom till Norrmalmstorg så vi tog en svarttaxi hem haha, de va lite spännande ;p 

Imorse väckte Madde mig vid typ 10 och hon började garva åt hur mosad jag såg ut - tack min kära vän! :)
Och jag har födds med turen att inte kunna somna om när jag vaknat så jag la mig och kolla igenom alla avsnitt på Pussycat dolls searching for girlylicious eller vad det nu heter haha. Det var i alla fall skit kul haha. 

Nu har vi precis kollat klart på filmen World Trade Center och lipsillar som vi är här hemma satt alla och grät floder haha. 

Nu tänkte jag kolla på lite bloggar och så, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0