DÅ VAR MAN SJUK IGEN, FUCK IMUNFÖRSVAR!

Hej hej

Idag mår jag inte alls bra. I skolan var det lugnt och så men jag kände på mitt att jag skulle bli sjuk. Och det blev typ en prosess genom hela min dag. Först när jag kom hem berättade pappa att en släkting till han har gått bort och det var en person som jag håller väldigt kärt om hjärtat! Sedan gick jag och la mig och nu när jag vaknade har jag fått feber och jag har en grov torrhosta. Sedan har jag skit ont i ögat också så jag kan knappt röra det :/ 

Fy jag hatar mitt imunförsvar. Det suger ju för jag är sjuk non-stop känns det som :( Det hinner knappt gå nån vecka innan man blir dålig igen typ. 

Ikväll ska jag kolla på top model, sen ska jag se om jag kan försöka skriva lite på vårat balettprojekt vi har i skolan då vi ska skriva om viktiga ikoner i olika årtal och balettnummer. 

Hoppas alla har haft en bra dag, kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag lyckades fixa tillbaks den! =D Jag kan försöka fixa tillbaks din också om du vill. Krya på dej hjärtat! <3

2009-02-11 @ 15:50:54
URL: http://prediletto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0