BOUNCE ÄGDE!!!

Heeey

Jag har ju inte berättat för er att jag var på bounce igår :) Det var sjukt bra fast gratis är väl alltid bra? :p
Våran skola hjälpte till att prata med bounce så att vi kunde hjälpa dom att sätta upp flyers och då skulle vi få gratis inträde. Jag vill ju inte avslöja för mycket med showen men ni kommer få se en stor blandning av tak, sand, hundar, spindlar, våld, rädslor och mycket mer!

Våran kompis fick dansa med Fille i bounce och då dooog jag! Om jag skulle dansat med honom skulle jag kört som fan haha nä men han e sjuuukt snygg :D

I slutet av showen tog dom upp några på scen så då stod jag och många av mina kompisar och dansade på scenen med bounce, de var grymt! Jag kan typ inte tänka på annat en den kvällen nu haha.

Just nu sitter jag i skolan och är sjukt hungrig, skulle kunna äta upp min arm eller nått asså arrwwhh. Nää jag pallar inte sitta och skriva nu när jag är så hungrig men jag hör av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0