ALLA HJÄRTANS DAG

Först vill jag säga grattis till alla som har en pojkvän att fira alla hjärtans dag med. 

Själv är jag som vanligt singel haha. Jag har typ inga planer ikväll. Eller jag ska kanske vara med Isak och Madde. Det är så att jag är ju sjuk så jag kan inte dra någonstans, sedan har typ alla mina kompisar en pojkvän/flickvän att vara med: 

Filippa, Sofie, Amelie, Tamara, Emma, Jacob, Malin, Fanny och aa några till. Sedan har Madde, Linn, Alexandra, Sara och några andra av mina kompisar planer. Jippi. 

Men jag snackade med Isak igår och han ska nog joina mig idag :) Det blir kul haha. 

Förövrigt orkar jag inte ens sitta upp så jag ska lämna inlägget här, men ha en bra kväll alla ni lyckliga individer :) 



Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du får en trevlig alla <3-ans dag, trots att du är sjuk! Vi hörs snart! Älskar dig

2009-02-14 @ 15:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0