WOHOOOOOOOOO

Hej :D

Igår vart de jätte mysigt hemma hos Emma. Vi vandrade genom skogen i alla snö och kom äntligen hem till Emma! Vi käkade ganska snabbt därpå, och sedan chillade vi efter vi var fullproppade med mat. Efter det var det presentöppning :D

Sara fick en sak av Aliz som man sätter på nyckelringen och om man visslar börjar den pipa så man lättare hittar nycklarna :p
Aliz fick en vattenpipa av Sebbe
Sebbe fick en fyrkant av Sara som man la i varmt vatten och efter ett tag så vecklade den ut sig till en t-shirt :p
Emma fick blöjor och en haklapp av mig :p
Och jag fick ett Yoda-gossedjur av Nina! Blev så jäkla glad haha, jag älskar Yoda han är skit cool! XD



Sen spelade vi spel och efter det var det dags för mig och Nina att dra hem, jag vill inte ens förklara hemvägen för de är nog ett trauma för oss båda haha nä men de var skit svårt att ta sig hem och de va 11- grader ute :(

Idag åt jag och mami lunch på prinsen (till Emma: ibland är de bra att ha en b-kändis mamma som kan ta en till sånna flotta ställen :p) tillsammans med hennes vänner, och sen julshoppade vi lite granna :D Jag fick en highliter från Make Up Store, en conceler och ett ansiktsvatten.

Sen åkte vi hem efter mitt aggressionsutbrott på att ingen affär hade ögonskugge paletten jag önskade mig :(

Lite senare smsade Dea och sa att hon var hos mig om 5-6 min, en väldigt trevlig överraskning :D Snart ska jag sova, jag blir som en björn på vintern :p




Först en liten lista! XD



Nämn något som gjorde dig glad igår: Mitt yoda gossedjur!!!!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov för fulla muggar!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Snackade med dea
Det sista du sa högt: Hejdå!
Det senaste någon sa till dig: Hejdå!
Vad har du druckit idag: Vatten endast!
Vad var det senaste du åt: Soppa :)
Vad var det senaste du köpte: Presenter med mamma
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt vinterväder :p
Godaste glassmaken: Alla smaker från Montis typ
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mm de gör jag, jag hatar alla kärleks regler man måste följa som när man typ får börja gilla någon osv...
Sover du tungt: Yes!
Drömmer du mardrömmar: Har faktiskt inte drömt mardrömmar på ett tag, och bara för det kommer jag göra det ikväll (ta i trä)
Trivs du med ditt jobb: Om jag skulle ha ett skulle jag nog trivas jäkligt bra med det
Favoritklädsel: Leggins, oversize tröja, jeans shorts, converse, massa smycken, och stor skön kofta :)
Favoritlåt just nu: Har suttit och sjungit på Number One Sex idag så kanske den :p
Vad ser du om du tittar till höger: Massa smink, nagellack, och krämer
Vad gör dig glad just nu: Min mamma faktiskt, smörig grej att säga men det är mitt ärliga svar :p
Vad ska du göra härnäst: Sminka av mig och prova nya produkter
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Viol och klubbor!
Kläder just nu: Djurmönstrade leggins, vit linne, grå oversize tröja och smycken :)
Sommarplaner: Inga :S
Hur många kuddar sover du med: 6 :D
Spelar du något instrument: Typ piano, brukade ta ut låtar när jag var mindre och snart börjas de där igen
Morgon eller nattmänniska: Båda
Vad är viktigast för dig: Vänner, familj, djur, och att uppfylla sin dröm!
Är du kittlig: Som fan, men som tur är brukar inte så många gå runt och kittla än längre :D
Snarkar du: De kan väl hända, men mamma säger alltid att jag skrattar i sömnen :p
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste insekten: Slajmiga och kletiga, eller de som ser ut som aliens med massa ben och grejer
Längtar du mest efter just nu: Att få sova haha XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0