SJUKT KUL KVÄLL!

Hej :)

Igår åkte jag och mötte Dea, Nina, Sebbe och Emma runt 7 tiden, sen åkte vi mot brommaplan där vi skulle macha en buss. Men vi missade för vi åkte för långt med tunnelbanan så vi satte oss på donken. När vi käkat en stund kom vi på att vi skulle macha den andra bussen och precis då åkte den förbi så vi slet oss upp ur stolarna, tog med oss alla mat och kutade mot bussen. Sen gick vi av i ekerö där vi chillade ett tag innan vi drog mot lokalen där katapult ägde rum. Jag och dea han se Alva men sen skulle vi dra mot stan! Alva var hur grym som helst, man bara stod där med tåriga ögon och rös typ!

Sen åkte jag till Ullriksdal där jag mötte Julia och Tamara och vi gick sen hem till en kille. Där chillade vi ett tag tills killen som bodde där däcka så vi åkte mot stan. Tami, hennes kille och hans kompis åkte hem och jag och Julia drog mot stan för att hälsa på dea. När vi kom fram till Sheraton sa jag till Julia att vi lika gärna kunde gå och kissa så de gjorde vi och sen gick vi mot dansgolvet och stod där till typ halv 2.

De va skit kul för jag snackade en hel del med en utländsk kille sen frågade jag vart han kom ifrån och han ba: "Tel Aviv"  Och de gjorde typ min dag haha de va skit kul!! För er som inte hänger med är Tel Aviv en stad i Israel. Så vi snackade lite hebreiska (jag kommer typ ihåg hur man säger hej och jag gillar glass) så de blev inte någon extrem konversation sådär...

Sen drog jag och Julia oss hemåt där vi käkade nattmat och somna!

Idag var jag på min farbrors och fasters födelsedagsfest. Och de va också ganska spännande då jag fick träffa min nya kusin som har hittat min farbror efter flera år! Och så fick jag träffa massa annan ny släckt :)

Nu ska jag snart äta och sen kolla tv hela kvällen! Inge jobb här inte :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0