SJUKLING ÄR PÅ VÄG TILL JULMYS

Hej :D

Nu har jag legat sjuk i 2 dagar. Jag blev ganska rädd igår när R sa till mig att jag förmodligen hade influensan asså fyfan han ba dina symptom låter som det. Men jag klara mig :D Jag känner mig mycket bättre idag.

Idag har jag hunnit med att förbereda födelsepresent till pappa, laga mat till ikväll och slå in present :D Min present vart så jäkla snygg haha! :)

Snart ska jag bege mig till Slussen där jag ska möta Sebbe och Nina, och hoppas Aliz och Sara hinner också. Sen ska vi hem till Emma och äta och öppna julklappar :D vi har lagt en budget på 50 kronor man inte får överstiga och vi e så knäppa så de kommer nog bli de sjukaste klapparna jag sett XD

Hoppas ni alla får en trevlig kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0