PARTY!!!

Hej

Igår åkte jag hemifrån runt typ 5 och fick sitta och vänta på busshållplatsen i nästan 30 minuter innan jag åkte och mötte Nina. När vi kom fram till Gärdet skrämde John mig så mycket att jag inte visste vart jag skulle ta vägen haha. Vi drog hem till Dea och strax efter drog jag och Dea ut igen för att fixa juice :) Jag köpte ostbollar och de har typ aldrig smakat bättre!!! Alla utom Aliz åt typ ihjäl sig...Sen kom det lite människor och tillslut kunde man nästan inte röra sig i Deas lägenhet. Vi drog runt halv 1 och jag, Nina, Erik och Filip tog bussen hem.

När jag kom hem skyndade jag mig in för att få sova. Jag har blivit skit trött nu på sistonne, är som en vandrande mumie typ.

Idag ska vi ut till Ekerö för att gå på katapult festivalen (på vintertid!) haha de ska bli spännande, Alva och Elin från våran klass ska spela så de ska bli super :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0