OCEAN SPA

Hej :)

Idag hade vi presskonferens i skolan och de va skit jobbigt och svårt. Jätte många mådde ganska dåligt efter så de påverkade inte ens sinne så bra kanske :p

Efter åkte jag och Julia till stan och mötte Carlie. Vi köpte en spansk efterätt jag inte ens vågar skriva namnet på här eftersom de kommer bli så jäkla fel :p

Sen mötte vi Sebbe och Dea. Vi gick till American Apparel sen gick Sebbe och jag, Dea och Julia fortsatte på stan. Sen lite senare gick Dea hem. Sen skulle Carlie och Julia hem, då mötte jag Nina och följde henne halva vägen till Hemköp. Sen träffa jag Simon, för att fixa Avatar biljetterna och efter det gick vi och fikade med Linn och Marc. Sen åkte jag hem och åt middag med familjen + Birgitta.

Jag har alltså gått runt på stan sen kl 13.00. Jag är sjukt TRÖTT! :p Ska kolla sytycd och sen sova, vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0