NYÅRSKLÄNNING FRÅN H&M :D

Hej hej :D
Just nu sitter jag och lyssnar på vacker instrumental musik av duktiga Alexandre Desplat som gjort musiken till New Moon. Musiken är otroligt gripande nästan som man vill börja gråta haha, om man nu läst alla böcker och ÄLSKAR dom och sedan lyssnar på denna musik tror jag man blir väldigt tagen! Men till alla andra också, borde ni lyssna på hans musik! 
Idag träffade jag Julia, vi gick på stan ett tag sen träffade vi Aida, och vi satte oss på Taco Bar och åt lunch (jag pallade knappt halva min tallrick, min magsäck har blivit sit liten konstigt nog med tanke på att de va jul nyss haha). Sen kom Emma, och Aida drog sedan lite senare. Jag, Emma och Julia fortsatte sedan gå i affärer och jag hittade mirakulöst min klänning!!!! Min klänning jag tittat efter, hållit i, tänkt på, älskat skit läänge i nästan 1 månad! Den hittade jag i min storlek haha! Jag hittade en bild på den men det var från en tjejs blogg så jag tror nog inte de e okej att ta den, men jag har fotat den i photo booth, så de e inte världens bästa kvalité men here you go...
här har ni formen på klänningen
Trycket på klänningen!!
I'm in love! :D Inte så konstigt kanske haha :p
Jag köpte också ett par underbart gosiga tofflor från H&M, de är svarta och har ett hello kitty märke vid tårna :D
Köpte också den rosa tröjan jag har på mig i bakgrunden, hur gosig som helst! :D
Imorgon ska jag möta upp Simon i stan runt 11, så jag måste verkligen gå och lägga mig snart, förutom att jag inte kommer kunna eftersom jag vill lyssna klart på alla låtar från New Moon XD
godnatt! (till er andra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0