MAN FÖRÄNDRAS MED TIDEN

hej hej :)

Jag har precis suttit och kollat egenom en massa gamla dagens outfit bilder på mig, och jag måste ärligt talat säga att jag får lite "panik" - för jag anstränger mig typ aldrig längre, med smink eller nått känns de som. Jag venne känns bara som om självförtroendet kommer och går lite och just nu är jag i en period där man bara fokuserar på hur bra alla ser ut och "varför ser jag inte ut sådär själv". mmm lite svårt de där med utseenden och de är ganska sjukt hur utseende fixerade de flesta faktiskt är i Sverige :S

Imorgon ska jag faktiskt prova ha på mig en gammal randig tröja, mina gamla glasögon, och några sköna shorts och leggins kanske. Jag venne hoppas de blir bra haha! Okej ett löfte till er då: imorgon ska jag ge mitt allt för att göra iordning mig haha, få se om jag får tillbaka självförtroendet eller om de helt enkelt hänger på att självförtroende frågan kommer innifrån?

Jag har alltid sagt att man mår faktiskt bättre om man klär sig så mycket att man känner sig så otroooligt fin! Då mår man bättre på insidan också ju, så de är nog ett tips att försöka sig på, om ni mår bra på utsidan mår ni sedan bra på insidan, och om ni inte mår bra på insidan kommer inte det visas utåt heller...typ :p

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket som så var du on fire idag bruden skitsnygg! =)

2009-12-16 @ 19:37:43
URL: http://bambey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0