LITE ROLIGARE INLÄGG KANSKE ;)

Hej hej :)

Idag har varit en skit onödig dag - i skolan! Jag kom, satt på en lektion och spelade sudoku, kollade när dea tog en spruta, åt lunch och åkte sedan till Fridhemsplan där jag idag hade samtal med bup. Hur gärna man än vill det är det skit svårt att inte fälla en tår när man är där! men jag klarade mig ändå ganska bra :)

Efter samtalet gick jag och mamma och kollade på keyboards till mig, men killen som jobbade skulle ställa upp den "bästa" först så vi gick runt lite medans..Då köpte mamma spetshandskar (till mig), 2 kjolar, 2 tavlor (till mig) och sen gick vi tillbaka, vi tillbringade nog hela eftermiddagen i den butiken och det slutade med att jag förmodligen kommer få ett ljudkort, en mikrofon, en keyboard och ett program så jag kan skapa egna låtar :p Jag ska ta hjälp från mina proddare för vad vet jag om musikproduktion liksom XD 

Efter det gick vi hem och jag däckade framför teven, sen kollade vi sytycd :) 

Måste bara skriva också att jag såg en skit söt husky (slädhund) här om dagen och jag ville bara ta med den hem! Den rasen har alltid varit en favorit och jag har alltid blivit helt varm när jag sett dom! Jag skulle kunna tänka mig att köpa en sån när jag blir lite äldre för då skulle jag faktiskt orka gå ut med den, de blir ju som ens barn på ett sett :p




Dagens köp:




Snart ska jag gå och lägga mig :) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0