LISTA!!!

Tagen av Kenza haha :p
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gått mycket hos psykologen haha, va bittert! Och åkt in på sjukhus typ...
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha nej de gjorde jag inte, eller jag har ju några dagar på mig men jag kommer inte hålla det :p 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Ja
5. Vilka länder besökte du? Inga haha fan va lame! 
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Aa absolut, mera resor!!!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Minnen jag helst vill glömma 
8. Vad var din största framgång 2009? Mina nedgångar för ur dom växer man och blir starkare!
9. Största misstaget? Att skita i så många dansklasser och att jag körde ganska "safe" iår. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Njaa inte så..
11. Bästa köpet? Dansterminskort, skor, danskläder!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Jag har faktiskt hållit ganska bra i mina pengar iår tycker jag :p 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner och kärlek typ
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Shit asså ingen speciell så, men typ alla man hört på radion detta år. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare, vilket får are ett jäkligt stort nyårslöfte att försöka dra till mig lycka så jag blir glad :) 
16. Vad önskar du att du gjort mer? Fortfarande att resa, ta mer chanser och våga riskera...
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Umgåts med fel personer...fast egentligen får jag ju tacka dom för att de gjorde mig starkare...
18. Hur tillbringar du julen? Med familj!
19. Blev du kär i år? Mm väldigt tyvärr...
20. Favoritprogram på TV? SYTYCD, Paradise hotel!!! haha
21. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna!!!! 
22. Största musikaliska upptäckten? Skit svåra frågor haha, men em...jag måste nog svara hoffmaestro typ...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Skor, en fin födelsedags "lunch", och att få vara med många av mina vänner!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nää
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firades av vänner och familj :D 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Haha hur många gånger ska jag svara resor???
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Slapp, röda läppar, hårstyling, converse :p 
29. Vad fick dig att må bra? Mina nära och kära! och vädret egentligen :p 
30. Vilken kändis var du mest sugen på? TAYLOR LAUTNEEEEER!!! HAHA XD 
31. Vem saknade du? Många vänner!! 
32. De bästa nya människorna du träffade? Dea :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0