"I WANT SOMEONE TO WISH ME FOR CHRISTMAS!"

Hej hej :)

Idag har varit en bra dag, först mys med madde, julia och hennes kompisar.

Sedan middag med brorsan och hans underbara flickvän! Vi åt fisk, sås, morötter och sparris!!! fyfan va gott de va, man ville nästan slicka tallriken :p

Sen delade vi ut klappar och dom fick köksredskap och ett ljus av oss, och jag fick presentkort på make up store för 800 KRONOR!!!!!!!!! Jag är så jävla glad herregud! För man har nästan allt innom bas, och sedan kanske några skuggor så då kan jag nu köpa massa extra tillbehör åå de orden är som sång i mina öron haha.

Efter det skjussade dom mig till cafe 60, där jag träffade Amanda, Helena, Aliz, Emma och Amanda. Kom hem ganska nyss :)

Imorgon blire släkt middag, sen ere ju mellandagsrea imorgon, fan de vill man ju inte missa :p

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0