"HIT, SNAP, CLAP, HIT, HIT, SNAP, CLAP"

Hej :)

Idag mötte jag Dea och Julia vid Slussen :) Vi åkte sedan tillsammans till skolan sedan hade vi lektion tillsammans med hela klassen (i alla fall de som hade rester), då "pluggade vi på matteprovet" alltså att jag och Emma lekte och tog massa foton. Sedan fick vi nog och gick ner till matsalen och åt jullunch. Sedan såg jag dig och ville slita ut mitt hjärta från kroppen eftersom de gör så jävla ont, och jag kan inte ens säga det rakt ut, men vill egentligen bara skrika ut hur jag känner...sen gick vi upp till femman och satt vi bänkarna. Alla 4 datorer var upptagna av Run race av alla pros, och det påminner mig faktiskt att jag ska försöka klara av en bana jag fastnat på :(

Vi försökte plugga lite mer matte sen, Adam och hans kompisar var inte världens bästa lärare speciellt inte Adam som sa att jag var dum i huvudet, men sen kom snälla underbara Sebbe och hjälpte mig :D då förstod jag sen!

Sedan började alla hit, snap, clappa så jag blev skit taggad och visade ett annat sätt man kunde göra de på så de slutade med att jag, Sebbe och ? stod och lekte som fan haha :D

När jag kom hem var det dags för Chanukka middag (FYFAN VA GOTT DE ÄR!) Och snart ska jag nog ta och sova är lite små trött sådär va...:p


Kommentarer
Postat av: sofia

Men va snygg du är vännen! :D saaaaaknar dig <3

2009-12-17 @ 22:32:39
URL: http://esofia.blogg.se/
Postat av: olivia

tack sexi animal! jag saknar dig med :( vi ses snart!!!!

2009-12-18 @ 08:47:58
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0