HELLOOOOOUUUUU! :D

Hej haha jag pallar inte vara seriös är sjukt trött! :(

Just nu sitter familjen och kollar på flickan som lekte med elden, men jag har vrål ont i halsen och känner att jag inte har tid till att bli sjuk nu så jag ska gå in i köket ta lite medicin och sedan sova :D

Idag dansade vi för fullt! Vi gjorde klart allt material till våran show så nu ska vi bara finjustera lite och lägga till lite karaktärer :)

Dagen började underbart när jag tittade ut och såg snö! De ser så myyysigt ut, men mindre kul är de kanske när man kommer ut och känner hur bitande kallt det verkligen är! De känns som om tårna ska gå sönder så man vågar inte röra sig + att de känns som om kinderna ska spricka vilken sekund som helst haha men de e sånt man får ta ju! De e de som kommer med vintern så antar att man kan stå ut med det!

Är ändå så glad att snön har kommit så man ite måste gå runt och plaska i slasken som har varit i flera veckor typ. Usch! :(

MEN NU NI SKA JAG BÖRJA FIXA MIG :D OJ CASP, ORKAR INTE ÄNDRAAAA HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0