HAT OCH KÄRLEK

De håller alltid tillsammans. Du kan inte få kärlek utan att få hat.
Det är som att köpa kärlek och få hat på köpet.
Hur mycket du än hatar någon så älskar du den personen på något sätt.
För du kan inte hata någon du aldrig har älskat.
Jag hatar inte dig, så mycket som jag än önskar det kan jag inte.
Jag vill inte känna kärlek för dig, det är inte värt det.
Det är inte värt att älska en dimma, en dimma håller dig inte varm.
Du ser inte så bra egenom den, och den gör så att du lätt tappar bort dig.
Jag vill inte tappa bort mig, jag vill ha kontroll.
De enda gångerna jag vill tappa bort mig är när jag är tillsammans med dig.
Mitt hjärta säger till mig att springa efter dig och hålla om dig och aldrig släppa taget.
Men jag vet att jag inte kan....för jag kommer inte få något tillbaka.
För du vet vad du vill ha, eller nej låt mig rätta mig.
Du försöker ha dina riktlinjer, men ditt hjärta säger annat, du följer inte dig själv.
Du är rädd, rädd att tappa kontrollen. Don't. För om du gör det ska jag ta emot dig.
Okej, skulle...Eftersom jag måste ta ett beslut jag verkligen inte vill ta.

 

Jag måste släppa taget och fortsätta vidare,

 

tänk bara på en sak att du kanske levde så länge i celibat av en anledning...


Kommentarer
Postat av: Anonym

utan dimman skulle det inte finnas nån regn och utan regnet skulle det inte finnas nån grönska och utan grönskan skulle vi inte kalla sommarn för sommar.........



Det har en början men aldrig ett slut det går som i ett cirkel.



du kommer altid finnas, finnas i mitt liv i mina drömmar elr i mina tankar. vi lever av minnen för minnen.



vem ska vi lura om inte oss själva, vi lever i 2 olika världar med 2 olika drömmar.



jag kan je dig mer en mitt liv men bara som en vän.





2009-12-18 @ 00:06:58
Postat av: Anonym

Jag klarar inte av att vara utan dig bara, de e som en dragningskraft...

2009-12-18 @ 08:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0