FJORTISBLOGGARNAS SMINKNING?

EN grej jag stört mig på skit länge är hur blogg kändiskarna sminkar sig (vissa av dom). Blondinbella började modet med att man ska sminka en vit ring runt ögonen så de ser ut som man hängt i Åre i 5 månader:

 som vi då ser ganska otydligt här, och nu undrar jag bara: varför vill man se ut såhär för?

detta är då en liten tolkning av kissie gjord av mig. Men seriöst? Vit ring runt ögonen, mörkbrun näsa som glänser, stora svullna rosa läppar, kladdig mascara, och jag menar kolla bara skillnaden på hals och ansikte, not nice girls!

Jag förstår inte varför man vill gå runt och se misshandlad ut liksom, när blev de ett mode? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0