FASTANDE MAGE

Hej :) Idag började dagen med blodprov!!! Och jag är fett stolt för jag gick in till läkaren helt själv :D (jag är skit rädd för sprutor). Och de kändes men jag lyckades andas egenom det haha, vilken tönt jag är XD

Nu är jag helt förlamad i armen haha, skit klen typ :p

Sen gick jag till skolan och var med på engelskan då vi pratade om alkohol och rökning, sedan han jag bara vara med lite grann på arbetspasset innan jag skulle till bup.

Jag, mamma och pappa möttes i västermalms gallerian där vi käkade lunch och sen släppte dom av mig vid bup. Det gick ganska bra de jobbiga är bara att hon pratar jätte otydligt och tyst men de e jobbigt att behöva berätta om sin historia typ 1000 gånger så jag håller mig till henne ett tag.

Sen gick jag hem och nu har jag suttit vid datan sen dess...

Snart ska jag åka hem till Dea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0