DET ÄR INGEN VANLIG DAG, FÖR DET ÄR MADDES FÖDELSEDAG!

Hej hej :)
Idag vaknade jag upp runt 10 och gjorde sedan iordning mig för att gå hem och fira madde :) Mötte Julia i Skarpnäck och sedan knallade vi hem till Madde. Där var några av hennes vänner och vi åt lite tårta och öppnade presenter. Av mig och Julia fick hon kondomer i skiiiit fina förpackningar!! Och blåa trosor med hennes stjärntecken på rumpisen :) Hon blev jätteglad :D
Sen myste bara jag och hon när alla hade gått, och sedan knallade även jag hem. Om en timme kommer min brorsa och hans tjej hem till oss och då ska vi äta julmat och mysa :)
Lite bilder på dagens styling! :)
(det tar så extremt lång tid att ladda upp bilder på den här dumma bloggen! )

Kommentarer
Postat av: Mad brownie

du är bäst bäst bäst!

Shoppa med mig imorgon? (idag)

ÄLSKAR DIG BABY TACK FÖR IDAG (igår) BLEV FETT GLAD!!!!!! <3<3<3<3<3<3 love

2009-12-26 @ 02:39:48
URL: http://sowhat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0