DÅ KÖR VI IGEN

Eftersom jag vet att de varit ganska "uppskattat" med mina nerstämda inlägg så kan jag ju fortsätta lite på de spåret. Så de är en sak jag inte berättat eftersom jag tyckte de var ganska onödigt men det hände en grej i måndags som var väldigt omtumlande!

Vi har nämligen dans hela eftermiddan på måndagarna, så sista lektionen var jazz. Och jag började känna hur svårt de var att andas, min kropp slutade lite att fungera. Jag hade hjärtklappning och var väldigt yr. Men jag kämpade på ändå för de var en väldigt viktig lektion. Pelle (lärare) var skit irriterad på att vi var så dåliga och jag har nog aldrig skämts så mycket när de gällt dans. Några gånger satte jag mig ner på lektionen för att samla mig. Jag ville bara gråta med de kom inga tårar. Jag och Anahi gick ner på toaletten ett tag men fortfarande kom de inga tårar utan de var som om jag grät torra tårar på något sätt. Vi gick sedan upp och jag försökte fortsätta ett tag.

Sen visade Pelle att de blev lite fel på ett ställe och jag fick efter det skit ont i hjärtat och behövde luft! Jag sprang till fönstret och andades, och då kom det jag kunde gråta men de kom som stora floder. Jag grät, grät, grät, grät och grät anahi sa flera gånger att jag inte skulle vara i kylan men jag kunde inte reagera på hennes ord. Efter ett tag kom Sara fram och vi sprang lite hysteriskt ut ur salen. Jag visste inte riktigt vart jag var utan sprang rakt upp för den sista trappan i trapphuset och sedan vek mina knän sig och jag bara skrek ut all sorg, samtidigt som mina tårar störtade ner för mina kinder. Sara blev skit rädd och försökte få kontakt med mig men de var som om min hjärna förstod vad som hände men min kropp löd inte. Jag fick panik och började skaka i hela kroppen, samtidigt som jag hackade tänder. Jag kunde knappt hålla kvar blicken på ett ställe. Från ingenstans tog Pelle på min axel och undrade om han skulle ringa efter Ambulansen, jag fick ännu mer panik och sprang ner för alla trappor tills jag hamnade vid toaletterna där jag började snyta mig. Där vek mina knän sig igen och jag ramlade ner på golvet, Sara kom springandes efter mig och tog massa blöta papper som hon torkade mig med. Efter ett tag la jag mig ner helt livlös på golvet med Sara över mig. Hon torkade mig och jag lungnade ner mig. Vi satte oss upp sen och jag blev skit trött. Kändes som om jag inte hade sovit på skit länge, och jag höll på att somna men Anahi och Sara försökte hela tiden säga till mig att "vakna till".


Idag frågade jag Tamara och Julia om man hörde något från danssalen och dom sa att de hade låtit skit läskigt, att alla blivit skit rädda och att man hörde ganska mycket. De fick mig att skämmas lite, men vad ska man göra när det händer egentligen?

Kommentarer
Postat av: emilia widerström

vad dansar du?:D

2009-12-04 @ 14:44:25
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag dansar allt som allt jazz, modern, street, commercial, improvisation, balett, akrobatik och sen har vi lite pilates nu i skolan.

2009-12-04 @ 17:48:11
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: olivia

juste har dansat show sen jag var 6 och innan dess balett :)

2009-12-04 @ 17:48:45
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0