BESÖKSÖKNING! :D

jaa besökarna har faktiskt ökat en hel del nu på sistonne, (vart kom de ifrån? :p) Men jätte tack i alla fall, det är alltid kul att känna att folk läser ens blogg ;)

Idag aa en helt vanlig dag i skolan, super tråkig egentligen! Dagens höjdpunkt var gästlärarna, dom va skit grymma och man fick så grymt coola nya ideer till våra turnegrupper. Jag och Sara stannade kvar ett tag efter skolan för att träna på lite lyft, snygga steg och framför allt hur man får fram känslan när man dansar för det är så jäkla viktigt! En dans utan känsla är ingen dans värt kollad på

Jag är sjukt trött, somnar vafan hela tiden haha, så jag måste nog gå och lägga mig snart så jag inte sitter här halva natten, ska ta blodprover imorgon *biter av alla naglar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0