BARA FÖR ATT JAG KAN BJUDA PÅ MIG!

Haha okej, eller kanske för att jag alltid blir fulast på bild? who knows...

Nä men helgen i bilder blire nu va...ok varning alla bilder är inte lika bedårande (bilder tagna från mad brownie)


Det började med att någon fick den konstiga iden för sig att man skulle slicka på någon annans tänder.


Detta tyckte jag var skit kul, tydligen...:p


Sedan skulle Madde slicka mina tänder, de blev ganska mycket garv innan detta skedde...



Sedan skedde denna slickning...






"OH FYFAN VA KONSTIGT DET KÄNDES HAHA!"







"Sträck ut tungan" "hallå vem har längst?"



haha jag tror Julia vann va?



Försöka få in knytnäven i munnen


Jag lyckades okej!!!! haha XD


Killen som stod och verkligen beundrade sminkets värld!


Jag älskar min bästis!<3


Orangutangen vill ha en puss av flygekorren!




Jag hade jättekul med er i helgen verkligen! Älskar att festa speciellt med de jag älskar (jag älskar mina andra vänner också väldigt mycket!) Vi var sjukt taggade denna dag, och vi skuttade runt och pratade med extremt okända människor...som sagt vi hade fett kul!


Fast dagen efter kanske inte va lika kul va?




Snart blire fashion show!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0