VÄRSTA TV-KVÄLLEN JU!

Hej hej 

Idag var skolan tråkigt som vanligt. Det händer ju inge. De roligaste var typ att det blev bitchfight. Rykterna sprider sig redan och folk snackar bakom andras ryggar. Helt jäkla onödigt, man snackar liksom om vissas sjukdomar, dansstil m.m. Och sedan vågar dom inte erkänna nått. Helt korkat! 

Efter skolan var jag, Amelie och Tamara med Lamin och Jerry (venne hur man stavar). Vi satt typ och pratade lite o så, de regnade ju som fan ute så vi va inne. 

Nu efter skolan var jag helt depp. Inge att göra även fast Lamin ville att jag skulle följa med på stan...Jag slog i alla fall på tv och kollade på text-tv. Nått kul måste de ju finnas liksom och jag blev helt sjukt glad! Värsta tv-kvällen jag kommer få. Först är det Top Model 10, och samtidigt idol, sedan Desperate Housewives och tillslut So You Think You Can Dance. Vilken tur att jag precis la in cola och fanta i kylen :D:D:D Det har blivit min nya passion att dricka läsk haha = inge bra! 

Näe nu ska jag lyssna på lite musik jag precis skaffat mig, sedan ska jag surfa haha. (gillar ordet surfa :p)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ohh my jag ska också bänka mej vid tvn ;P Haha vi får se hur bitchfighten utvecklar sig till imorron ..

puss

2008-09-30 @ 19:05:03
URL: http://prediletto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0