NYA SMYCKEN :D

Hej hopp i lingonskogen!

Idag började min dag på idrottsmuseumet som var sjukt tråkigt hela den tiden då guiden pratade men när jag var med Tamara, Amelie och Madde så hade jag sjukt kul. Vi lekte sjukt mycket och gick till baka i tiden till då man typ var 5 :p

Efter museumet träffade vi Lynn och satte oss på McDonalds där vi åt massa maaat :) Bara för att vi var där slutade inte barnsligheten utan jag plockade på mig en massa balonger som jag satte upp bakom oss :D Det blev mycket finare och trevligare då haha. Em...sedan kom Ida och joinade oss på donken.

När vi ätit klart gick vi till Gallerian där vi gick runt i affärer och Br. Jag köpte ett par örhängen som är sjukt snygga och ett berlock-armband från H&M. Kan visa bilder senare om jag kommer ihåg XD

Lite senare träffade vi Sofia och åkte till Naturhistoriska museumet där vi lekte och fyllde i frågor om människokroppen.
När vi var klara med det gick jag, Tamara och Madde till människan genom tiderna och tittade på alla forntida djur. Sjukt kul speciellt för mig som gillar att läsa om dinosaurier och dylikt.

Efter det åkte Madde med mig hem där vi sjöng Sing Star hela kvällen lång. Hon åkte för typ en halvtimme sen eller nått.

Nu ska jag titta på tv, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0