NU VET JAG HUR HUNDGODIS SMAKAR

Hej hej 

Jag har ju umgåts lite med Pricken idag och det var riktigt mys :) Sen för bara nån minut sen kom mamma och pappa hem. Vi satte oss i soffan och snackade lite. Rätt som det är kastar mamma godis till Pricken och då låter konversationen såhär: 

Olivia: Vad gör du? Du kan ju inte ge honom vanligt godis! 
Mamma: Det här är inget vanligt godis? Det är ju hundgodis

Sedan tittar hon på mig som sitter helt chockad med händerna över ansiktet, sedan tittar pappa på mig och säger: 

Pappa: Har du ätit hundgodis Olivia? (hahaha) 

Och jag bara sitter där och skrattar och jåmar. Shit asså! Jag hade ätit Prickens godis och det smakade ju helt normalt, helt sjukt asså. Vi alla as garvade åt mig sedan haha

Näe nu måste jag samla mig, det där var ju helt sjukt ju! 

Ska kolla om det blir nå bra på tv ikväll, men vi hörs senare :D 

haha hundgodis är väl alltid gott? Jag ger Pricken lite, han får äta den på mitt knä på tredje bilden :) 



Haha vad det kändes dumt :p

Kommentarer
Postat av: bitte

hoppas du får en bra dag

2008-09-29 @ 15:36:30
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0