NAZISTER

God morgon

Nu ligger jag i min säng, helt nyvaken och tittar på American Dad. Ganska kul sådär, men nu är det slut så nu kan jag skriva på.

Igår gick jag in på min facebook som en vanlig rutin. När jag kom in hade en kille jag känner komenterat på en av mina bilder. Bilden föreställde Israels flagga, och på den bilden hade han skrivit "let it burn" och en sån komentar är så jävla onödig. Han vet ju att jag är judisk och då behöver han inte trycka ner mig genom att skriva nazistiska komentarer om mitt land. Jag hoppas att ni som läser min blogg inte är som han.

Asså jag blir så jäkla sur. Varför måste man komentera andras bakgrund så att säga. Han skulle ju aldrig gå till hans kompisar och kalla de för neger eller liknande! Åååå jag vill bara ta och slita någon i stycken asså...fyfan va ja e sur.

Nu ska ja gå, för det är för mycket som pågår i mitt huvud just nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

stå på dig!

2008-09-23 @ 06:46:58
Postat av: Anonym

Heeejjj olivia jag har börjat gästblogga på en klasskompis blogg^^!

2008-09-23 @ 21:01:22
Postat av: isak zöt

Det var jag som skrev det

2008-09-23 @ 21:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0