MADDELITO

Hej hej

Just nu är jag hemma hos Madde. Jag kom hit igår med Pricken, och då ballade han ur en hel del. Han försökte komma ut från kopplet flera gånger asså han har aldrig varit sådär förut så jag belv skit nervös. Han slet och sparkade mig i magen flera gånger och han brukar vara världens gulligaste hund... :(

Aja...Sen kom Madde och tamara och hjälpte mig, och det löste sig lite senare och då gick vi hem till Madde. Hemma hos Madde åt vi middag och sedan satt vi ute och pratade ett tag. Sist men inte minst kollade vi på skräckis.

Imorse kollade vi också på en massa film, och kom på ramsor som typ Tamara tog tallriken till tårtan...töntigt..., Olivia och Olle orienterade omkring omysiga områden, Madde myste med moppsen Margareta.

Haha jag hade jättekul :) Märks det kanske? :p

Idag åker mina föräldrar till Finland så Madde ska komma hem till mig :) Och sedan ska hon sova över.

haha än en gång blev det ett kortfattat inlägg men jag har lite brottom för jag och Madde ska snart gå, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0