LÖRDAGSMORGON

Hej hej

Jag kom och tänka på en sak. Hur många lördagsmorgonar har man upplevt? Jag sitter alltid och filosoferar så här haha. Men liksom varför heter det lördag då och vem kom på det? Varför upplever man lördag varje vecka och vem bestämde att det skulle vara sju dagar på en vecka? Haha jag kan fortsätta i evighet. Jag blir också så glad för på mentorsmötet satt jag med Sofia och Martina och diskuterade sånna här saker på mötet och jag blev så glad av att jag äntligen hade någon att kunna diskutera sånt här med haha. Det kändes grymt bra :)

Just nu ligger jag då i sängen och filosoferar samtidigt som jag lyssnar på musik och just nu är det Body On Me med Ashanti som dånar från datorn....En annan sak som jag tänker på nu är att jag undrar hur det ska bli ikväll för ikväll har jag bjudit hem lite tjejkompisar från klassen. Jag har ju utegångsförbud och då kommer istället alla hit så att jag får ha lite kul i helgen i alla fall :)

Vi ska gå ner till Smedis och mysa med värmeljus, filtar, parasoller om det regnar och en massa annat mys.
Sedan ska vi hem till mig och äta en massa sötsaker och äta ben and jerrys. Mmmm jag längtar nu :)

Idag ska jag då ringa alla och kolla om dom kommer, sedan ska jag köpa mat och godissaker typ. Men först ska jag chilla lite hemma för det är ju ändå lördag. Och när jag chillar hänger jag vid teven och datan :)

Jag skriver senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0