KAPA BARA AV BENET!

Hej hej

Igår sov Madde över hos mig för mian föräldrar var ju i Finland. Vi åt lite mat och så, och senare träffade vi John.

Idag hade vi en lektion på 19 min typ sen gick alla hem så då gick madde och janita hem till mig. Vi kollade på Snövit och sen gick janita, då köpte jag och Madde benny och sedan kollade vi på mulan...

Nu har jag sjukt ont i benet och det var nära att jag och mamma åkte till sjukhuset med mig, men jag försökte bara koppla av och nu har jag fått en stark tablett så att värken knappast känns...just nu i alla fall. Men tidigare kändes det som att vem som helst kunde knäcka benet på mitten :/ Så vi ska nog gå och undersöka, men jag måste också vara försiktogare för jag springer, dansar m.m. samtidigt som jag har  ont, + jag anväånder inte mitt bandage.

Jag orkar inte skriva mer för jag måste koppla av, men jag skriver när jag blir bättre, och då ska jag skriva mycket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0