JAG OCH JOHN

Hej hej 

Jag kan väl lika gärna berätta att det är jag och John igen och för er som undrat vem han är hela tiden så är det John, men för en period var han bara han för mig. Men nu har han visat mig att han är mer än så och vi har försökt på nytt :) 

Här kan ni se mig tala i tele med honom: 



1. Jag lyssnar intensivt
2. Han får mig att le väldigt ofta!
3. Han pratar också väldigt mycket
4. Så att jag börjar göra andra saker
5. Som att ta foton på mig själv...

Nu ska jag messa Madde och säga att hon är UNDERBAR! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-01 @ 15:54:54
Postat av: Anonym

hur känner du han john?

2008-10-01 @ 15:55:10
Postat av: olivia

Anonym: En gång så gick jag ut med min kompis till Vasaparken. Det var sent på kvällen och en massa från min skola stod där och drack och grejor. Sedan på kvällens slut så såg jag John och vi började prata lite. Vi flörtade också en hel del. Senare på kvällen gick jag hem till min kompis och eftersom att John hade fått mitt nummer (tack gode gud) så ringde han upp och sa att han ville träffas. John gick också i min gamla skola vilket jag inte visste och sedan har vi bara hållit kontakten :) Vilket jag är mäkta glad över :D:D:D

2008-10-01 @ 22:01:36
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0