JAG OCH AMELIE SOMNA

Hej hej 

Idag höll jag och Amelie på att skita på oss, näe men vi typ skakade och var jätte rädda för att träffa vissa personer haha. Men allt löste sig när vi kom till matsalen så man kunde vara lugn. Jag önskar jag kunde berätta mer för er men det finns tyvärr vissa som läser min blogg som jag inte vill ska få reda på vissa saker och ting. Man måste ju ha ett litet privatliv :p 

Efter skolan åkte jag och Amelie hem till mig där vi åt lite mackor, men sedan åkte vi till Frishemsplan och träffade Lamin som förresten hade lärt oss ett ord på Gambianska (jag vet inte hur man säger det) ordet var i alla fall Chanpande och betyder typ din mammas fitta eller nått. Det roliga är att jag hade gått runt och sagt de bland flera personer från Gambia i skolan utan att veta vad det betyder, sedan berättade ju Amelie de för mig :p 

Vi träffade Lamin vid tunnelbanan och jag såg en kille som vart jätte otrevlig mot Amelie så jag gick ju självklart fram och började tvista lite ord med honom. Men efter det kom Lamin och då gick vi alla till McDonalds där jag och Amelie tjockade oss. Inte konstigt att vi somnade i min säng så fort vi kom hem till mig. Jag är fortfarande trött haha. 

Så jag ska faktiskt gå och lägga mig nu för imorgon ska jag upp tidigt och hämta mina kläder hos Linn. Vi hörs! 



Kommentarer
Postat av: Citty

Nu är det nästan ett år sen det var en tävling på min blogg. Ni kanske minns plåtningstävlingen på Citty.blogg.se? ;) Yes, nu kör jag igen! För att inviga min nya kamera. Om någon är intresserad vill säga!



Spana in bloggen (Finest.se/Citty), något av de senaste inläggen. Lämna en kommentar om du är intresserad :) Glöm inte att skriva din bloggadress bara.



Puss & Kram /Citty

2008-09-30 @ 12:43:35
URL: http://finest.se/Citty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0