HEY, EYO; HEY, EYO

Shalom

Hoppas alla mår bra :)

Jag har ju inte srkivit på någon dag men jag kan istället skriva lite mer nu.

Igår var jag med Amelie, Tamara och Madde. Vi var först hemma hos mig där vi åt tacos. Lite senare sjöng vi Sing Star(bästa party spelet asså) och efter det satte vi oss i Rålis där vi typ pratade en massa och mös. När klockan närmade sig tolv gick vi hem och Madde sov över hos mig.

Imorse åt jag och Madde två Ben & Jerrys. Shit vad jag kände mig tjock men fy tusan va gott de va :D

På tal om tjock så hade jag och Filippa en rolig konversation på msn:

Filippa säger:

men ja ska gå & poppa popcorn nu BRBR

Filippa säger:

:)

oliviaportnoff.blogg.se säger:

ok oussar

oliviaportnoff.blogg.se säger:

p*

Filippa säger:

tbx

Filippa säger:

att tjocka sig som fan hjälper

oliviaportnoff.blogg.se säger:

jag tjockar mig som fan. jag äter chips, ben & jerrys och dricker läsk :

Filippa säger:

jag äter popcorn

oliviaportnoff.blogg.se säger:

du är inte lika tjock som jag

Filippa säger:

sluta skojjar du?

Filippa säger:

:)

Filippa säger:

ja kommer typ gå upp 100 kg nu

oliviaportnoff.blogg.se säger:

jag kommer väga 1000 kg efter det här

Filippa säger:

nej ja kommer !!!

oliviaportnoff.blogg.se säger:

jag med !!!!!!!!

oliviaportnoff.blogg.se säger:

ska vi börja på pilates tillsammans efter?

Filippa säger:

jaaa

Filippa säger:

om du vill

Filippa säger:

Filippa säger:

gå runt med en tjockis

Filippa säger:

du jag har smör på popcornen så det typ rinnner

Filippa säger:

:p

oliviaportnoff.blogg.se säger:

men jag kommer ju vara tjockare än dig

Filippa säger:

äckligt igentligen ..

Filippa säger:

nej

Filippa säger:

man kansek borde ta & spy

oliviaportnoff.blogg.se säger:

mm kanske

Filippa säger:

jag mår fett lilla igentligen

oliviaportnoff.blogg.se säger:

men då kanske du får bulllimi

Filippa säger:

:(

Filippa säger:

mm det är sant

oliviaportnoff.blogg.se säger:

och då blir det ju lite jobbigt

Filippa säger:

aa

oliviaportnoff.blogg.se säger:

för du får su säkert anorexia på köpet

Filippa säger:

mm kanske det

Filippa säger:

men ärligt villdu träna med mig?

oliviaportnoff.blogg.se säger:

haha asså de skulle ju vara najs men min kondition är inte alls bra

Haha hur orkar vi med oss själva asså?

Nu ska jag kolla vidare på hitch men jag skriver, promise :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

FJORTIS!!!

2008-09-08 @ 15:44:06
Postat av: isak zöt

nahaahaa skönt inlägg random guy, själv tycker jag att ni är läskiga små flickor som har en sådan konversation....

2008-09-08 @ 19:49:29
Postat av: olivia

Anonym: Och jag är stolt för det! Som jag sagt hundra gånger förut vågar jag stå för det jag säger och vad det gäller dig så verkar ju inte du kunna stå för det du säger när du publicerar en sådan komentar anonymt. Haha du ska bara veta att det ser förjävla töntigt ut när du skriver en sån komentar anonymt. Nästa gång kan du ju i alla fall försöööööka stå för vad du säger :p



Puss på dig sötnos!



isak zöt: haha jag är lite läskig allt :)

2008-09-10 @ 11:22:22
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0