HEMKOMMEN FRÅN SJUKHUS

Hej hej 

Igår var jag då på sjukhuset som jag trodde. Jag fick sitta där i 6 timmar typ...Jag fick röntga mig, ta blodprov (som jag hatar!) och sedan fick jag typ alla ben klämda av min doktor och då skulle jag säga till när det gjorde ont, och tusan vad det gjorde ont :( 

Tillslut sa doktorn att jag inte hade något ben som var brutet, eller en spricka och så. Men jag hade en inflammation i benet som värkte uppåt. Och det är ju precis så det är liksom, det värker sjukt mycket. Men jag fattar inte varför det inte finns något att göra ont, och det är inte så kul att varje dag vakna upp med mer smärta. Idag har jag ondare än igår liksom :( Jag börjar bli nervös...

Två bilder lyckades jag ta på sjukhuset medans jag väntade. Det är ju inte kul att vänta på att man ska få sitt ben undersökt medans man hör en massa folk skrika. Ett barn kom in som hade brutit benet och han skrek som in i helvete! Sedan var det en gammal gubbe som stönade och yrsade i 6 timmar. 



Haha det var det. Snart ska jag gå och möta upp Amelie vid Frishemsplan. Hon ska hjälpa mig att bära min väska för jag ska ta med mina högtalare och de är sjukt tunga + jag är ju skadad i benet liksom... 

Skriver senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej gumman :/ fett jobbit me3d sjukhuset & allt :( men jag skanra digt idoit fjoertis call me! <3<3<3

2008-09-22 @ 09:15:23
Postat av: filippa

korkad som jag är glömde jag att skriva vem det var loveU hunbun <3

2008-09-22 @ 09:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0