HEJ JAG HETER OLIVIA OCH JAG ÄR SÄMST PÅ ATT UPPDATERA BLOGGEN

Hej hej

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, asså ett riktigt inlägg då. Flera gånger har jag försökt att komma på något att skriva men jag fastnar alltid i mitt tänkande.

Idag har jag varit med Pricken hela dagen. Vi har lekt, varit på promenad, ätit, myst m.m. Det har varit jättehärligt, men jag behöver mer spänning i livet än att sitta hemma och dega, så ikväll ska jag hem till Amelie. Vi ska sedan träffa en massa vänner och festa lite. Det ska bli kul, jag är sjukt taggad haha.

Håller på att sminka mig för stunden...Kan försöka visa ett resultat lite senare med bilder och så :)

Vad ska ni göra ikväll? Blir det nån fest eller? :p

Jag skriver lite senare med uppdatering :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommer gå på fest, me vänner. De ska bli kul!

2008-09-27 @ 15:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0