FOTOGRAF

Hej hej

Idag var det tråååkigt i skolan haha. Eller vi gjorde liksom inget. INGET!
Jag gick typ runt och lallade hela dagen. Till och med på dansen satt jag ner. Jag har ju så ont i foten att jag vill skära av mig den. Hur som helst kanske jag ska skriva om något annat än skolan.

Idag kanske jag ska träffa mina vänner och gå på "fest", men jag vet inte om jag orkar/kan det pga min fot. Det gör ju så fruktansvärt ont och jag vet inte om en fest långt ut i helvete är värt det...Då stannar jag hellre hemma och vilar upp mig. Men jag vill ju fortfarande träffa mina vänner. Vi ses ju aldrig nuförtiden och det är sjukt trisst.

Så jag får se hur jag gör...Imorgon ska jag vara barnvakt för Pricken och sedan ska jag hem till Madde och vara med tjejerna från klassen :D

Jag har inte så mycket mer att säga, och jag måste ringa runt en hel del nu, men jag skriver senare idag eller typ imorgon

http://nojesguiden.se/lookish  gå in här och sök på olivia så hittar ni mig. Inte världens snyggaste. Hade ju precis kommit från dansen men ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0