BRUTIT FOTEN TYP

Hej hej :)

Jag ska börja med att säga tack till alla gulluga som kommenterat mitt senaste inlägg. Jag blir väldigt glad när jag märker att det faktiskt finns folk som gillar min blogg höhö ;)

Idag hade vi dans de ststa timmarna på dagen. Det började med balletten då vi gjorde mycket plié (stavning?!?!), hopp och sånt kul :) Men efter ett tag så kändes det inte lika kul längre. Min fot började strama mer än vanligt, men heter man Olivia Portnoff-Klatzkow så kör man på. Dum som jag är fortsätter jag fast det känns som att man kan bryta sönder min fot. Och jag må säga att efter ett tag fick det vara slut på allt "lidande" så jag satte mig ner. Efter ungefär 20 min börjar min fot och mitt ben svälla upp. Jag förstod ju inte riktigt hur tjockt det var tills jag tittade på den när jag kom hem och såg att den var mycket mindre. Haha lite läskigt att se när sånt händer...

Nu ligger jag högt upp med benet och foten och svullnaden har gått ner en hel del. Men det gör ju fortfarande ont såklart :/

Nu ligger jag ner och tittar på sex and the city, för det finns ju inte så mycket mer jag kan göra hehe....

Hoppas ni alla mår bra, och för er som mår dåligt: Hoppas ni mår bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0