BLOGGTRÖTT

Hej hej

Märks det att jag är bloggtrött eller? :p haha näe men jag kan ju berätta lite om igår men jag har inga bilder att visa er. Jag vet att det är skittråkigt för jag själv brukar bara kolla andras bilder när jag läser bloggar haha, men jag har tyvärr ingen kamera :(

Igår började dagen med att jag shoppade med Amelie, Emma och Malin. Jag köpte en satinjacka från Gina Tricot i en mörkgrå färg, sedan köpte jag lodisvantar från Divided och tillslut en vit lång halsduk från H&M. (kan kanske visa allt på bild lite senare)

Sen åkte vi alla hem till Amelie där vi åt middag och bara chilla. Lyssnade också en hel del på musik medans vi bytte om för utegång :D Lite senare kom också Carlie och Silvia hem till Amelie.

När alla var klara gick vi till Vårbergs centrum medans vi sjöng as högt på fallin' och det roligaste är att Amelie skällde ut några fjortisar som skrek tyst åt oss och shit vilken chock jag fick. Den tjejen vet hur man pratar asså haha. När vi kom till centrum väntade vi typ i ett år innan Josephine kom så att vi äntligen kunde åka till Sätra där vi träffade en massa andra från vår skola. Kvällen var lite halv-lyckad inte den bästa kanske för alla var fett sega i Sätra. Men annars vare ju kul.

Idag var jag med Emma, Amelie, Madde och Tamara en stund. Vi åt en snabbis på McDonalds och sedan gick vi typ runt i en kvart sedan åkte alla hem. Jag skulle egentligen träffat Amelie och Tamara ikväll men pappa var sjukt sur på mig så jag vågade knappt fråga, svaret var ju självklart liksom.

Snart kommer mamma hem och då ska vi äta middag. Jag som är skitmätt liksom haha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0