ANDO O AIDA

Heeey

Idag ska jag på släckt träff haha. Min moster fyller år så nu ska hela släckten fira henne.

Jag är lite sådära off på att gå ut idag. Känns lite tråkigt. En tråkig dag helt enkelt. Näe men jag känner mig bara helt seg idag, inge kul alls. Jag vet heller inte vad jag ska skriva om och det är i sånna här tillfällen som man ska ha flera tusentals besökare och då man kan ställa frågan: vad skas jag skriva om? Men icke sa nicke.

Jag kollar just nu på so you think you can dance i repris och jag älskar Nigels kommentar:

N: Jag vet hur du känner Twitch. Jag har också haft en tjej som har bangat på min dörr men inte släppte jag ut henne. Hon fick inte gå någonstans
Mary: Vad säger du?
N: Jag sa inte att det var du Mary haha.

Så jäkla klockrent asså :p

Näe jag hittar ju inte på nått att säga ju....Jag har liksom inte så mycket nyheter att dela med mig med haha. Men jag skriver senare, puss



Kommentarer
Postat av: amelie

HAHA skönaste titeln på inlägget ando och aida:D

2008-09-20 @ 21:52:06
URL: http://ameliesandell.blogspot.com
Postat av: olivia

amelie: intern skämt big time haha jag döör XD

2008-09-20 @ 23:34:09
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0