TRÖTT OCH SLITEN O

Hej hej

Idag gick jag och mamma tillsammans till min audition för jag hittar verkligen inte! + att det känns som ett bra stöd att ha med sig, och jag måste säga att hon verkligen skötte sig! Var inte ett dugg pinsam. Så gulligt när föräldrar antränger sig för att inte skämma ut sina barn.

I alla fall, så kom vi till kulturama där min första audition hölls. Vi började med balett som var en otroligt kul upplevelse! Jag tycker också att jag klarade det riktigt bra för att inte vara proffs innom balett. Sedan hade vi jazzdans, som är det gamla vanliga :p Men fortfarande så var det ganska svårt, då man är ganska stressad och så. Som tur var så var jurryn grymt trevliga, speciellt några elever som gick i 3:an som tittade på. De satt där och sa att man var bra och så :)

Efter allt detta hade vi improvisationsövningar, som var riktigt kul att pröva på, då läraren sa:

Tänk er att ni är små barn som är i en skog. Skogen är riktigt spännande, men samtidigt läskig då ni egentligen inte får vara där.

Sedan skulle man improvisera. Sjuuuukt kul! Jag log och skrattade typ hela tiden :p



Efter dansen, gick jag och mamma till en affär och köpte lite snygga assesoarer, som jag kan visa er någon dag i mina outfits.

Sedan gick vi till ett zoo och kollade på alla söta djuren :D Jag är käääär i kaniner. Dom är urgulliga och man vill bara ta upp dom och mysa med dom framför teven hemma. :)

(väl därinne så träffade jag och mamma på några killar som gick i femman, som var riktigt sociala. Så vi stod där och pratade riktigt länge)

Sedan blev det hemfärd för mig och mamma.

Nu sitter vi hemma med en uppäten pizza var. Jag fick en specialare hehehe :)

Nu ska jag inte babbla på så hejdå och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0