TONING PÅ G

Hej hej

Jag funderat på att dra mig utåt och köpa lite toning. Men i sånna fall funderar jag också på att kanske köpa den rödbruna färgen :S Tror det passar mig, faktiskt...men jag måste vara försiktig för mamma köper ofta rödbrun hårfärg och då blir håret asrött, så man får akta sig liksom.

Solen skiner ju ute så det är ett extra plus! Vad gör ni läsare? Sitter ni hemma och myser eller är ni kanske ute med era vänner?...Det är ju lite svårt att svara om ni är ute med era vänner men men...

Vad kan man göra lite senare då? Jag vill försöka hitta på något...Jag får vill ringa nån unge ur kontaktlistan.

Puss på er! :D

Kommentarer
Postat av: Josiee

ååh skulle jag med behöva:)

2008-03-08 @ 15:07:14
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Anonym

färgat håret än?

2008-03-09 @ 00:02:55
Postat av: olivia

Anonym: Naaajjj....men det kommer ske, snart, snart, snart :D

2008-03-09 @ 12:23:35
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0