TÄNK ATT FÅ DANSA VARJE DAG

Hej hej

Idag så var jag åter igen i skolan. Under hebreiskan så diskuterade vi min blogg (vi som satt vid mitt bord), och det blev en massa snack om kommentarer och så...tänker inte gå in detaljerat. Jag måste bara säga att jag blev riktigt irriterad på en viss person! Ville bara släppa loss och skälla ut han/henne. Vill inte nämna namn haha.

Idag på gympan hade vi tjejer as kul! Larvade oss till 100%. Då vi först körde ett friskis pass, och sedan norsk fylla :D hur kul som helst! I alla fall, efter lektionen så stannade jag, Daphne och Katja kvar, då vi skulle dansa lite. Eller det var ju mest jag och Daphne som dansade, då vi ska söka in på gymnasie. Jag hade dock ingen musik, så det måste sett otroligt konstigt ut!

Snart ska jag skriva lite mer, så häng kvar :)

Kommentarer
Postat av: isak zöt

Hmm ska jag få gissa lite vem den personen är? ;)
Jag tror det är jag ;)

Var ju bara jag o hannah som var jobbiga men du gillar hannah för mycket ^^

2008-03-04 @ 18:23:38
Postat av: olivia

isak zöt: Haha, det var inte du söt :) Det var en annan...

2008-03-04 @ 18:37:52
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Hannah, the one and only

Haha, visst var det jag i så fall? Eller nilli kanske?

2008-03-04 @ 20:56:59
Postat av: olivia

Hannah, the one and only: Haha, det var faktiskt ingen av er...jag ringer dig snart. Länge sedan vi pratades vid!

2008-03-04 @ 21:01:01
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: isak zöt

meh om det inte var jag, inte hannah o inte daniel, vem var det då? :O

2008-03-04 @ 21:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0