T-CENTRALEN

Hallojsan!

Jag hann inte skriva något igår kväll då blogg.se strulade :/ Hoppas att den nya bloggplatsen fungerar bättre...

Varför jag är uppe ganska tidigt är för att jag ska träffa kära Julia idag :D Vi ska hänga runt T-centralen och shoppa :) Luv shopping...

Jag lägger nog ut en dagens outfit innan jag drar, men innan dess frukost!



JULIA ÅSLUND
Igår pratade vi om hur vi egentligen träffades, och först och främst så var det ju på dansen. Men jag tror att vi inte hade någon att dansa med på diagonalen så att vi fick dansa ihop. Och då brukar det ju oftast bli så att man frågar om man gör rätt, skrattar lite m.m.. Sedan så bara flöt snacket, och vi blev kompisar med 5 underbara tjejer till! Nu är vi alla 7 riktigt bra vänner, och ska faktiskt träffas ganska snart. Så kan det gå när man inte har en danspartner på dansen :p Och tur för det ;p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0